Friday, December 23, 2011

...Thanks Mama, Thanks Papa...

Heheheheh.. tengah seronok ni.. Semalam mama n papa belikan handphone baru.. Cantiiiiiikkkkkk sangat!!!

Sebenarnya, aku tak teringat pun pasal hadiah PMR tapi thanks to my friend Fatin Noorsyafiqah. Sebab apa? Sebab dialah yang mengingatkan aku pasal hadiah PMR. Aten kata dia boleh mintak hadiah dari ibu bapa dia sebab dia pun dapat straight As, maksudnya impian aku untuk memiliki handphone baru pun akan tercapailah kan? Hahahah..

Mula-mula nak Samsung Galaxy Note, tapi mahal sangat, jadi mama suruh pilih handphone lain.. So, aku pun pilihlah Sony Ericsson Xperia Ray, tapi papa pulak kata tak okey sangat.. and then papa suruh pilih Sony Ericsson Xperia Arc S, tapi lebih dari RM 1000, padahal bajet yang mama aku bagi ialah bawah RM1000.. Papa aku kata takper, alang kepalang baik beli yang newest terus.. aku okey jer, sebab Xperia Arc S ni function dia lebih kurang macam Samsung Galaxy SII.. Bila dah berunding harga dengan tauke kedai, akhirnya dapat juga aku memiliki handphone ni..

Aku rasa macam aku ni bangga sangat.. Tapi apa salahnya, sebab semua ni aku dapat bukan tanpa sebab tapi setimpal dengan usaha aku selama ini...
-Alhamdulillah-

No comments:

Post a Comment